Tak toto je hotový produkt.
Kúpil som ju v celkom dobrom stave aspoň som si to myslel, bola pojazdná akurát nefungovalo dobíjanie a to mala byť oprava za 500 Sk (cca 17 EUR). Ale to bol jeden velký omyl. Ked som ju prevzal dostal som do ruky klúčik bez zúbkov, takže nutná výmena spínacej skrinky. Dalej tam bolo veko nádrže z niečoho iného, vobec nesedelo dobre a velmi tažko sa to otváralo, lepšie to išlo so šrobovákom ako s klúčom. Takže dalšia výmena. Po rozobratí motora ma čakalo zase len prekvapenie, čudoval som sa že tá moto ešte išla, tak zničený piest a valec som ešte v ruke nedržal, boli na nom ryhy ako po orbe. Povodný majitel sa moc nestaral.
Moja prvá úprava bola kompletná demontáž, ostala mi len kostra a káble. Kedže káblovanie bolo poriešené trochu čudne pustil som sa do zmien. Povodne sa svetlá napájali z batérie a zapli sa hned po otočení klúča. Teraz sa napájajú z dinama a zapnú sa až po naštartovaní.
Motor dostal nový valec a piest 70 ccm hliníkový a 19mm karburátor namiesto 12 mm vého. O prívod čerstvého vzduchu sa stará športový filter s vymenitelnou a opratelnou vložkou od fi. MALOSSI
Zmenil som trochu aj umiestnenie ventilu na benzín aby to nekazilo dojem. Povodne trčí tak škaredo z bočného plastu, teraz je otvor na plaste odstránený a ventil vidiet pri vzduchovom filtri.
Nakoniec prišlo na rad striekanie, použil som už odskúšanú farbu z prvej moto, tak preto je aj číslo 2 modrá. Vela úprav sa zhoduje s mojou prvou APRILIOU takže nebudem to tu opisovať ešte raz.
Nakoniec to najzaujimavejsie a nieco na popletenie nepriatela. Všetky 50ky majú také strašne smiešne výhuky, tak som sa rozhodol to trochu zmeniť a zohnal som si niečo krajšie, je to výful od fi. Laser a montuje sa na 400ky , má krásny oválny tvar. Len nastal problem ako spojit 2t a 4t výfuk bez straty výkonu. Proste som zničil jeden športový výfuk pre RS 50 a dal som mu koncovku zo 400ky, troska upravenú podla vzoru povodneho od fi. Gianelli.
Zadné stupačky sú z CBR 900RR .
A teraz niečo o parametroch:
moto je na SK papieroch, maximálna rýchlosť je 120km/h , zrýchlenie cca ako Opel Astra 1,6 16V. Na šprinte sme boli na rovnako.
Moto má el. štartér, stretávacie a dialkové svetlo, vodou chladený motor, nové náplne a je v 100% stave.
Ja na nej stále jazdím a zatial má nabehaných cca 800 km od GO.
Dovod predaje je že pracujem v zahraničí a neviem ju využiť ako by som chcel. A mám zálusk na niečo večšie.